Thursday, May 26, 2011

PHOTOS !

THIS two kitten look so adorable :)
LIKE IT!! 
this two kitten been forstering by Kernwei's mom around few days ago 
and they already have new owner !
they name pipi and pupu ! what a pretty cute name .
when kernwei's was free he captured them ! 
their eyes look so BLING :P 
they having green eyes ! nice right? they both look so tiny ~ bahahaaaa

continue ! 



***********



P/S: lazy to type english so i change it to chinese ;D 

好的 , 话题来了 
其实吼 我满喜欢被人偷拍的 :D 奇怪吧?其实不是因为 38 或爱现 ,是因为偷拍的那一刹那 能把你最最最真情的一面 给表露出来 ! 而不是自拍 ;x 
特别是 高素质的照相机 拍出来的更是美丽! 有了厉害的摄影师 更加完美 
这张照片 是我和妈咪 在自拍时 被恳伟偷拍下来的 我觉得 就是很不一样! 
那个感觉 就表露了 你真是的一面 也把你的回忆给停留下来 . 
感觉 我不会忘记自己的回忆 因为我们已把他封锁在 一张张充满色彩的招牌..
偷拍 被拍 丑就算了 因为这才是真真的你 :D! 
有时间 有钱 有兴趣 不妨去学摄影 , 因为那会增添 你生活的光彩 和时间 ! 
空闲时 把路上的路人 给拍下 动物,植物,人类 甚至 死物 也能拍下来 
把重要的 回忆给停留, 你永远都无法忘怀 :)! 

相机 .. 考完试 我就来把你带回家啦 ! 

No comments:

Post a Comment